Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της λειτουργίας των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και προώθησης και αναπτύσσει τις βασικές ικανότητες για την εφαρμογή τους στο πλαίσιο μιας συνολικότερης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
1. Να κατανοούν τη δυναμική των ψηφιακών αγορών
2. Να εξοικειωθούν με τις κύριες μεθόδους, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ,
3. Να γνωρίζουν τους δείκτες και τα βασικά εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (web metrics & analytics)
4. Να έχουν το πλαίσιο για να εντάσσουν τις διάφορες ενέργειες και μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ σε μια στρατηγική μάρκετινγκ (marketing plan)
5. Να γνωρίζουν τους τρόπους και τις πηγές ώστε να ενημερώνονται και να παρακολουθούν διαρκώς τις πιο πάνω τάσεις, στοιχεία και πληροφορίες.
Συνολική διάρκεια του προγράμματος σε ώρες (Σύγχρονη – Ασύγχρονη – Διά Ζώσης) 80 ώρες εκπαίδευση
Ώρες δια ζώσης Κατάρτισης: 12
Ώρες Σύγχρονης εξ αποστάσεως: 48
Ώρες Ασύγχρονης εξ αποστάσεως: 20